Najčastejšie otázky a odpovede
Aké sú možnosti dodania tovaru?
Tovar doručujeme:
- 123 kuriérom - kuriér doručí balík na Vašu adresu. Cena dodania je 4,5€
- Packetov (Zasielkovňou) - na Vami vybrané odberné miesto. Cena dodania je 2,5€
- Tovar si môžete osobne vyzdvihnúť v našej kaviarni Mlynček na adrese Zimná 68, Spišská Nová Ves
Ako mám postupovať pri reklamácií tovaru?
V prípade reklamácie tovaru nám prosím zašlite reklamovaný tovar spolu s faktúrou a bližším popisom dôvodu reklamácie na našu adresu:
Kaviareň Mlynček
Zimná 203/68
05201 Spišská Nová Ves
K reklamácii tovaru nájdete všetky potrebné informácie aj v našich obchodných podmienkach. V prípade akýchkoľvek nejasností ohľadne reklamácií nás prosím vždy vopred kontaktujte na náš e-mail eshop@kaviarenmlyncek.sk
Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?
Vrátenie zakúpeného výrobku viete uskutočniť z akéhokoľvek dôvodu do 14 dní od jeho prevzatia. V prípade záujmu o vrátenie tovaru nám prosím zašlite tovar v pôvodnom stave t.j. v stave, ktorý nevykazuje žiadne známky nosenia, poškodenia či opotrebenia na našu adresu:
Kaviareň Mlynček
Zimná 203/68
052 01 Spišská Nová Ves
❗ Zároveň je nutné k tovaru priložiť Faktúru a toto Odstúpenie od kúpnej zmluvy* . Prosím, vyplňte ho dôsledne, tak vám budeme vedieť vrátiť peniaze čo najskôr. Tovar + priloženú faktúru + formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy zašlite na adresu:
Zasielajte na adresu:
Kaviareň Mlynček
Zimná 203/68
052 01 Spišská Nová Ves
Dané odstúpenie vám odporúčame poslať aj elektronicky na e-mail eshop@kaviarenmlyncek.sk.
Prevzatie vráteného tovaru vám potvrdíme emailom a v prípade, že bude vrátený tovar spĺňať všetky požiadavky, platba za objednávku Vám bude vrátená do 14 dní na Váš účet uvedený v Odstúpení od zmluvy.
Ako mám postupovať prí výmene tovaru?
Výmenu tovaru môžete uskutočniť do 14 dní od jeho prevzatia z akéhokoľvek dôvodu.
V prípade záujmu o výmenu tovaru nám prosím zašlite tovar v pôvodnom stave tj. v stave, ktorý nevykazuje žiadne známky použitia, poškodenia či opotrebenia, na našu adresu:
Kaviareň Mlynček
Zimná 203/68
052 01 Spišská Nová Ves
❗ Zároveň je nutné k tovaru priložiť Faktúru a toto Odstúpenie od kúpnej zmluvy* (vyplňte ho vašimi kontaktnými údajmi, uveďte číslo objednávky a popis za čo si tovar želáte vymeniť). V prípade požiadavky na vrátenie peňazí je nutné uviesť IBAN účtu, na ktorý sa majú peniaze vrátiť. Tovar + priloženú faktúru + formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy zašlite na adresu:
Zasielajte na adresu:
Kaviareň Mlynček
Zimná 203/68
052 01 Spišská Nová Ves
Dané odstúpenie vám odporúčame poslať aj elektronicky na e-mail eshop@kaviarenmlyncek.sk.
Prevzatie tovaru vám potvrdíme e-mailom a následne vám odošleme vami požadovaný tovar v rámci výmeny, pokiaľ je tento tovar dostupný skladom.
O preplatku / vrátení rozdielu medzi danými produktami, vás budeme informovať hneď, ako to bude možné, najneskôr však do 14 dní.
Ako môžem za objednávku zaplatiť?
Poskytujeme široké možnosti platieb s dôrazom na Vaše pohodlie a bezpečnosť. Možnosti platieb sú nasledovné:
- Prevodom na účet - po odoslaní objednávky pošlite vašu platbu priamo na náš bankový účet.
- Dobierkou - platba v hotovosti pri prebratí zásielky.
- Platbu kartou - prostredníctvom bezpečnej platobnej brány Gopay
Ako postupovať v prípade problémov s platbou?
Ak sa vyskytol akýkoľvek problém so zaplatením za vašu objednávku, kontaktujte nás prosím emailom na eshop@kaviarenmlyncek.sk
V prípade, že vaša platba cez platobnú bránu neprebehla úspešne, nie je nutné si zadávať objednávku nanovo. Po kontaktovaní na náš e-mail vám vieme opätovne preposlať platobné údaje.
Akým spôsobom vám mám poslať vrátený tovar?
Vrátený tovar vám odporúčame zaslať nám kuriérom, prípadne takým spôsobom, ktorý vám umožní sledovať vašu zásielku, aby ste mali istotu, že ju obdržíme. Prevzatie balíka vám následne vždy potvrdíme emailom.
V prípade zaslania prostredníctvom Slovenskej / Českej pošty, určite odporúčame poslať zásielku DOPORUČENE s PODACÍM ČÍSLOM.
Z Českej Republiky je možné poslať balík aj cez Zásielkovňu, avšak nie na výdajné miesto, ale priamo na našu adresu
Kaviareň Mlynček
Zimná 20/68
05201, Spišská Nová Ves
Kedy obdržím tovar, ktorý som si objednal? Aké sú doby dodania?
V prípade, že zakúpený tovar bol pri zadávaní vašej objednávky skladom, bude vám odoslaný najneskôr do 2 pracovných dní po obdržaní vašej platby (v prípade dobierky platí to isté).
V prípade, že tovar nebol skladom, odošleme vám ho v termíne, ktorý bol uvedený pri danom type výrobku. Zväčša do 14 dní od obdržania objednávky.
Kto znáša náklady na poštovné v rámci výmeny/vrátenia/reklamácie tovaru?
Suma za poštovné v rámci výmeny, vrátenia, alebo reklamácie tovaru sú hradené zo strany Kupujúceho.