Ako postupovať v prípade problémov s platbou?
Ak sa vyskytol akýkoľvek problém so zaplatením za vašu objednávku, kontaktujte nás prosím emailom na eshop@kaviarenmlyncek.sk
V prípade, že vaša platba cez platobnú bránu neprebehla úspešne, nie je nutné si zadávať objednávku nanovo. Po kontaktovaní na náš e-mail vám vieme opätovne preposlať platobné údaje.
Kedy obdržím tovar, ktorý som si objednal? Aké sú doby dodania?
V prípade, že zakúpený tovar bol pri zadávaní vašej objednávky skladom, bude vám odoslaný najneskôr do 2 pracovných dní po obdržaní vašej platby (v prípade dobierky platí to isté).
V prípade, že tovar nebol skladom, odošleme vám ho v termíne, ktorý bol uvedený pri danom type výrobku. Zväčša do 14 dní od obdržania objednávky.
Ako môžem za objednávku zaplatiť?
Poskytujeme široké možnosti platieb s dôrazom na Vaše pohodlie a bezpečnosť. Možnosti platieb sú nasledovné:
- Prevodom na účet - po odoslaní objednávky pošlite vašu platbu priamo na náš bankový účet.
- Dobierkou - platba v hotovosti pri prebratí zásielky.
- Platbu kartou - prostredníctvom bezpečnej platobnej brány Gopay
Aké sú možnosti dodania tovaru?
Tovar doručujeme:
- 123 kuriérom - kuriér doručí balík na Vašu adresu. Cena dodania je 4,5€
- Packetov (Zasielkovňou) - na Vami vybrané odberné miesto. Cena dodania je 2,5€
- Tovar si môžete osobne vyzdvihnúť v našej kaviarni Mlynček na adrese Zimná 68, Spišská Nová Ves