Inštrukcie, ako postupovať pri vrátení, výmene, alebo reklamácií produktov.
Kto znáša náklady na poštovné v rámci výmeny/vrátenia/reklamácie tovaru?
Borismlyncek2021-11-24T13:16:23+01:00Suma za poštovné v rámci výmeny, vrátenia, alebo reklamácie tovaru sú hradené zo strany Kupujúceho.
Ako mám postupovať pri vrátení tovaru?
Borismlyncek2021-11-24T13:08:02+01:00Vrátenie zakúpeného výrobku viete uskutočniť z akéhokoľvek dôvodu do 14 dní od jeho prevzatia. V prípade záujmu o vrátenie tovaru nám prosím zašlite tovar v pôvodnom stave t.j. v stave, ktorý nevykazuje žiadne známky nosenia, poškodenia či opotrebenia na našu adresu:
Kaviareň Mlynček
Zimná 203/68
052 01 Spišská Nová Ves
❗ Zároveň je nutné k tovaru priložiť Faktúru a toto Odstúpenie od kúpnej zmluvy* . Prosím, vyplňte ho dôsledne, tak vám budeme vedieť vrátiť peniaze čo najskôr. Tovar + priloženú faktúru + formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy zašlite na adresu:
Zasielajte na adresu:
Kaviareň Mlynček
Zimná 203/68
052 01 Spišská Nová Ves
Dané odstúpenie vám odporúčame poslať aj elektronicky na e-mail eshop@kaviarenmlyncek.sk.
Prevzatie vráteného tovaru vám potvrdíme emailom a v prípade, že bude vrátený tovar spĺňať všetky požiadavky, platba za objednávku Vám bude vrátená do 14 dní na Váš účet uvedený v Odstúpení od zmluvy.
Ako mám postupovať prí výmene tovaru?
Borismlyncek2021-11-24T13:23:07+01:00Výmenu tovaru môžete uskutočniť do 14 dní od jeho prevzatia z akéhokoľvek dôvodu.
V prípade záujmu o výmenu tovaru nám prosím zašlite tovar v pôvodnom stave tj. v stave, ktorý nevykazuje žiadne známky použitia, poškodenia či opotrebenia, na našu adresu:
Kaviareň Mlynček
Zimná 203/68
052 01 Spišská Nová Ves
❗ Zároveň je nutné k tovaru priložiť Faktúru a toto Odstúpenie od kúpnej zmluvy* (vyplňte ho vašimi kontaktnými údajmi, uveďte číslo objednávky a popis za čo si tovar želáte vymeniť). V prípade požiadavky na vrátenie peňazí je nutné uviesť IBAN účtu, na ktorý sa majú peniaze vrátiť. Tovar + priloženú faktúru + formulár na odstúpenie od kúpnej zmluvy zašlite na adresu:
Zasielajte na adresu:
Kaviareň Mlynček
Zimná 203/68
052 01 Spišská Nová Ves
Dané odstúpenie vám odporúčame poslať aj elektronicky na e-mail eshop@kaviarenmlyncek.sk.
Prevzatie tovaru vám potvrdíme e-mailom a následne vám odošleme vami požadovaný tovar v rámci výmeny, pokiaľ je tento tovar dostupný skladom.
O preplatku / vrátení rozdielu medzi danými produktami, vás budeme informovať hneď, ako to bude možné, najneskôr však do 14 dní.
Akým spôsobom vám mám poslať vrátený tovar?
Borismlyncek2021-11-24T13:12:37+01:00Vrátený tovar vám odporúčame zaslať nám kuriérom, prípadne takým spôsobom, ktorý vám umožní sledovať vašu zásielku, aby ste mali istotu, že ju obdržíme. Prevzatie balíka vám následne vždy potvrdíme emailom.
V prípade zaslania prostredníctvom Slovenskej / Českej pošty, určite odporúčame poslať zásielku DOPORUČENE s PODACÍM ČÍSLOM.
Z Českej Republiky je možné poslať balík aj cez Zásielkovňu, avšak nie na výdajné miesto, ale priamo na našu adresu
Kaviareň Mlynček
Zimná 20/68
05201, Spišská Nová Ves